Naar overzicht

PON: professionals ontwikkelen zodat zij nog effectiever worden

Missie

Pon is een internationale handels- en serviceorganisatie met bijna 13.000 medewerkers verspreid over 450 vestigingen in 32 landen.

Elke dag het beste bieden en zo veel mogelijk waarde toevoegen in de relatie tussen klant en fabrikant, dat is de missie van Pon. Dat doen ze met kwalitatief hoogwaardige producten van A-fabrikanten, waaronder Volkswagen, Audi, Caterpillar, MAN, Gazelle en Continental. Daarnaast leveren ze bijbehorende diensten, zoals onderhoud, reparatie, leasing, verhuur en verzekering. Lees meer: www.pon.com

Aanpak

Sinds 2016 coacht Mission Matters medewerkers en managers van PON.

Het betreft diverse professionals in uiteenlopende vakgebieden zoals middenmanagement, sales, projectmanagement en HR. Veel voorkomende ontwikkelingsthema’s zijn onder meer: verbeteren van de samenwerking en communicatie, vergroten van de stijlflexibiliteit, meer grip op time management, betere keuzes leren maken, meer zelfverzekerd worden en effectiever worden in het werk.

Opdrachtgever
PON
Diensten
Coaching
Periode
vanaf 2016

resultaat

Coaching maakt zelfverzekerder

Jezelf zijn
Wat haalt een coachee er uit?
"Mijn harde schil is weg, ik ben opener geworden, naar mijzelf en naar mijn collega's." - coachee
Balans werk en prive
Werken op de mens
"Zoals mijn partner al meerdere keren na m’n transformatie heeft gezegd: je bent gewoon blijer, trotser en zelfverzekerder. Kortom, een gezelliger mens." - coachee